073-7689449

שאלות נפוצות

1. מה היחודיות של אתר נוטרישף לעומת אתרי בישול אחרים ?

נוטרישף איננה עוד חנות לחובבי בישול ובשלנים מקצוענים, אלא מרכז לכלי מטבח וציוד לבשלנים המעוניינים לבשל אוכל טעים ומזין עד רמת גורמה וכל זאת מבלי לוותר על הפן הבריא בבישול אוכל מזין ובכלי מטבח המסייעים בכך.
האתר מציע מידע רב לגבי המוצרים ואופן השימוש בהם וצוות מומחים ואנשי מקצוע היכולים לסייע בתמיכה מקצועית ורעיונות למתכונים ואופן השימוש.

- שמירה על חדשנות ומכירת מוצרים שהם המילה האחרונה בתחומם. 
- יצוג מותגי עלית – בחירת המותגים לאחר מחקר שוק בינלאומי ומכירת המותגים אשר הוכיחו את עצמם אף זכו בפרסים על חדשנות המוצר, איכותו והעיצוב שלו
- איכות מוצרים גבוהה, מוצרים המיוצרים מהחומרי גלם הטובים ביותר ובתהליך ייצור קפדני 
- אמינות מוצרים – מוצרים היכולים לשמש לאורך שנים רבות 
- שירות ומקצועיות – מידע אמין ומדוייק לגבי המוצרים, הכרות עם המוצרים ברמה אישית והבנה מעמיקה לגבי השימוש בהם. טיפול בכל תקלה ובעיה במהירות וביעילות.
 

2. מהיכן מיובאים המוצרים ?

בחרנו ביבואנים הגדולים ביותר והמוכרים כיבואני מוצרי איכות ומותגים מובילים. יבואנים המייבאים ממדינות אירופה, ארה"ב קוריאה ועוד. מדינות הידועות בתוי תקן ואיכות בינלואמיים מחמירים. כל המוצרים הנמכרים באתר נוטרישף עברו בדיקת תקינות ואישור של מכון התקנים הישראלי לפני שחרורם למכירה.

 

3. באיזה אופן המוצרים של נוטרישף מסייעים לבישול בריא יותר?

המוצרים המוצעים למכירה בנוטרישף נבחרו לפי מספר קריטריונים:
א. איכות חומרי הגלם של המוצר ותהליך הייצור שלו
ב. כלי בישול השומרים באופן מירבי על הערכים התזונתיים
ג. כלי הבישול הסייעים בקיצור זמן הבישול, בשמירה על הטעם, הצבע והמרקם של המזון.
ד. כלי בישול שאינם מכילים חומרים מסוכנים ומזיקים היכולים להשתחרר למזון כתוצאה משימוש בחום גבוה או כתוצאה מבלאי ושחיקה.

 

4. מי נותן את האחריות על המוצרים ?

האחריות על המוצרים ניתנת על ידי היבואנים לפי תקופת האחריות לכל מוצר. אנו נסייע במידת הצורך ביצירת קשר עם היבואנים במטרה לקבל שירות מהיר ויעיל יותר.

 

5. מה מדיניות המשלוחים ?

אנחנו מתחייבים לזמני אספקה מהירים וקבועים. תוך 5-8 ימי עסקים תסופק הזמנתך בתיאום מראש טלפונית. עם ביצוע ההזמנה נשלח דוא"ל עם מספר הזמנה ומספר טלפון לבירור מצב המשלוח בכל עת. בכל שאלה בנושא משלוחים נשמח לענות הן באמצעות עמוד "משלוחים והחזרות" והן במענה אנושי טלפוני.

 

6. כיצד ניתן לפנות לשירות הלקוחות בנוטרישף ?

ניתן לפנות לשירות הלקוחות טלפונית, דרך טופס "צור קשר", בכתובת הדוא"ל האלקטרוני ובעמוד הפייסבוק שלנו. מענה אנושי ניתן לקבל בשעות הפעילות ימים א'-ה' בין השעות 10:00-17:00. בכל זמן, ניתן להשאיר הודעה וצוות נוטרישף יחזור אליכם עד יום עסקים אחד לאחר השארתה. שאלות ספציפיות לגבי מוצר מסויים ניתן להעביר אלינו בעמוד המוצר דרך לשונית"

 

7. האם ניתן לקבל הדרכה והסבר נוסף על המוצרים מעבר למה שמוצג באתר ?

בודאי. בנוטרישף צוות מומחים ואנשי מקצוע שישמחו לענות על כל שאלה לגבי המוצרים, המפרט הטכני שלהם ואופן השימוש. כמו כן ניתן לקבל רעיונות למתכונים ועצות לבישול בריא.